Home / Noderīgi / Deviņas pazīmes, ka Jums jāuzņem vairāk tauku!

Deviņas pazīmes, ka Jums jāuzņem vairāk tauku!

Daudzi cilvēki izslēdz taukus un ogļhidrātus no savas ēdienkartes, jo baidās no aptaukošanās un uzskata tos kā kaut ko sliktu mūsu organismam. Bet arī tauki ir mūsu oganismam vajadzīgi.

9 pazīmes, ka Jums jāuzņem vairāk tauku:

  1. Sausa āda. Sausa āda var norādīt arī uz alerģiskām reakcijām, zarnu mikrofloras traucējumiem, ķimikātu iedarbību. Bet nereti tā norāda, ka Jums ir jāuzņem vairāk tauku. Taukos ir sekrēts, kurš mitrina mūsu ādu un ja tā trūkst, āda kļūst sausa.
  2. Jums ir diēta, kura balstās uz zemu ogļhidrātu saturu, bet Jūs slikti jūtaties. Tas nozīmē, ka organismā nav tauku rezervju, lai uzturētu enerģiju. Diētas rezultātā Jūs sākat tievēt, bet tauku trūkums rada nespēku, galvas sāpes, reiboņus.
  3. Jums ir grūtības veikt fiziskas darbības. Tas nozīmē, ka tiek maz lietotas piesātinātās taukskābes. Tās izstrādā testosteronu, kurš atbild par muskuļu darbību.
  4. Jums sāp locītavas. Locītavu sāpes var norādīt uz dažādām problēmām – jūs par maz kustaties, vai izpildiet nepareizi vingrinājumus, jums ir kādas traumas. Taukskābe Omega-3 satur pretiekaisuma īpašības, līdz ar ko var palīdzēt novērst locītavu sāpes, ja tajās ir trauma.
  5. Jums ir zems “labā” holesterīna līmenis. Dažādas taukskābes dažādi iedarbojas uz holesterīna līmeni – ir tādas, kuras to paaugstina(kokosriekstu eļļā), un tādas, kuras to pazemina – sojas eļļa.
  6. Jums nerodas sāta sajūta pēc maltītes. Ja Jums ir diēta, kurā tiek izslēgti tauki, jūs varbūt nejutīsities paēdis. Tieši piesātinātas taukskābes ir tās, kuras rada sāta sajūtu.
  7. Ja jūs cenšaties iemīlēt dārzeņus, bet dārzeņi nav pārāk garšīgi. Jūs cenšaties tos iemīlēt, jo dārzeņi ir ļoti veselīgi. Bet lai dārzeņi kļūtu garšīgāki, pievienojiet tiem taukus. Piemēram, olīveļļu. Un uzreiz Jūsu mīlestība pret dārzeņiem pieaugs!
  8. Jums šķiet, ka Jūsu apziņa ir notrulinājusies. Ja Jūsu diēta balstās uz mazu ogļhidrātu saturu, smadzenēm var nepietikt barības vielu veiksmīgai funkcionēšanai. Tāpēc Jums ir papildus jālieto tauksābes, piemēram kokosriekstu eļļa, kura palīdzēs Jums uzlabot kognitīvās funkcijas.
  9. Ja Jums gaidāma atpūta ar alkohola lietošanu. Ja plānojat izdzert vairāk kā vienu, divas alkohola devas, tad pirms tam pastiprināta tauku uzņemšana pasargās jūsu aknas, palīdzēs tām vieglāk atbrīvoties no toksīniem. (nelietojiet Omega 6 taukskābes pirms alkohola lietošanas).

Arī tauki un ogļhidrāti ir svarīgi mūsu organismam!

Aplūko arī šo

Kāpēc nevajag atzīmēt 40-to dzimšanas dienu? Ar ko šis ticējums ir saistīts un vai tam ticēt?

Ezotēriķi izskata, ka 40 gadu atzīme ir sava veida robežšķautne, kas apzīmē cilvēka enerģētikas pavājināšanos. …